DZIEŃ DOBRY - WAŻNA INFORMACJA !

JEDZIEMY DO WŁOCH PO KAWOWE INSPIRACJE I PO CHWILĘ ODPOCZYNKU. 

ZAMÓWIENIA MOŻNA CAŁY CZAS SKŁADAĆ, ALE WSZYSTKIE PACZKI WYŚLEMY ZARAZ PO POWROCIE tj. PO 28 LIPCA 2017 

DO ZOBACZENIA I USŁYSZENIA PO POWROCIE!

POZDRAWIAMY.

EKIPA SKLEPU VIACAFFE.PL

Sklep z kawą VIA CAFFE PL - informacja


Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli zawsze usatysfakcjonowani zarówno jakością naszej obsługi jak i jakością dostępnych w naszym sklepie produktów. Co jednak w sytuacji gdy pojawią sie wątpliwości lub problemy? Zapraszamy do lektury kilku słów wyjaśnień i wskazówek. 

Kawa ziarnista i kawa mielona to produkty spożywcze z określonym terminem przydatności do spożycia. Informacje na ten temat zawsze nanosi producent na każdym opakowaniu swojego produktu. My staramy się importowac kawę z Włoch w niewielkich partiach, tak aby zapewnić mozliwość aby zawsze była świeża, tzn. aby mineło jak najmniej czasu od wypalenia ziaren we włoskiej palarni i przywiezienia jej do naszego magazynu. Przy poszczegółnych produktach zawsze podajemy datę przydatności kawy do spożycia, zgodnie z zapisami na opakowaniach. Przed upłynięciem deklarowanego przez palarnię maksymalnego terminu ważności danego produktu, staramy się aby taka kawa była zejmowana ze stanów magazynowych - nie chcemy dopuścic do sytuacji aby do Klienta pojechał towar ze zbyt krótkim terminem przydatności. Zawsze zwracamy na to uwagę. 

Kawiarki, zaparzacze do kawy, filiżanki i inne kawowe akcesoria
 to produkty tzw. małego AGD które są fabrycznie nowe, nieużywane i posiadają isntrukcje obsługi w języku polskim. Moze się zadarzyć, że któryś z produktów posiada fabryczną wadę, której przed wysłaniem produktu do Klienta nie byliśmy w stanie stwierdzić. Gdyby z jakiegoś powodu dostarczona kawiarka lub inny produkt budził uzasadnione obawy że jest niepełnowartościowy, bardzo prosimy o pilny kontakt, najlepiej pod adresem mailowym (sklep@viacaffe.pl) lub telefonicznym (tel. komórkowy 609 745 707). 


Tryb postępowania reklamacyjnego opisany jest szczegółowo w naszym regulaminie. Mamy jednak nadzieję że takich sytuacji będzie jak najmniej :-)

Nasz sklep to bezpieczeństwo Twoich zakupów, korzystamy ze sprawdzonych i pewnych płatności PAY U, pilnujemy terminów przydatności do użycia, a każdy produkt przed wysłanie jest wizualnie sprawdzany pod względem ewentualnych wad fabrycznych lub uszkodzeń. Działamy zgodnie z przepisami, Twoje dane osobowe są bezpieczne i zgłoszone do GIODO, a w przypadku rezygnacji z zamówienia zgodnie z regulaminem masz gwarancję zwrotu pieniędzy.